Η Κατερίνα Κοσκινά στο Μουσείο Οίνου Γεροβασιλείου

13 Μάιος. 2026
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Μουσείο Οίνου Γεροβασιλείου γιορτάζει τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026, στις 20:00, με καλεσμένη τη Δρα Ιστορίας Τέχνης, Μουσειολόγο και Επιμελήτρια Εκθέσεων Κατερίνα Κοσκινά, στην ομιλία: «Τέχνη στον Αστικό και Υπαίθριο Χώρο. Έργα μόνιμα, εφήμερα, υπέργεια και υπόγεια. »

 '''''

Στο πλαίσιο της ομιλίας, θα πραγματοποιηθεί θεματική ξενάγηση σε επιλεγμένα γλυπτά του Υπαίθριου Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Κτήματος στις 19:00 (διάρκεια 40’).

Συνάντηση στις 18:45 στο Καφέ του Μουσείου Οίνου. Δεν απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

 

Παράλληλα, το Μουσείο Οίνου θα είναι επισκέψιμο από τις 19:00 έως τις 20:00.  

 

Είσοδος Ελεύθερη

 

Παρακολουθήστε τις προηγούμενες διαλέξεις μας μέσα από το κανάλι μας στο YouTube, το Podgr και το Spotify.